Lokale bon

Doe mee met de IntoNijmegen lokale bon!

De IntoNijmegen lokale bon is als een universele cadeaubon een ideaal (relatie)geschenk. Hoe meer bedrijven de bon accepteren, hoe aantrekkelijker het is om de bon cadeau te geven! Hierdoor creëren we samen meer omzet die terecht komt bij Nijmeegse ondernemers.

Aanmelden als acceptant

Al meer dan 80 bedrijven doen mee! Jouw bedrijf toch ook? Deelname kost je niets én de bonnen worden 100% vergoed. Meld je dus snel aan via ons aanmeldformulier.

lokalebon

Je hebt je aangemeld en nu?

De naam van je bedrijf komt vervolgens op intonijmegen.com/overzicht/lokalebon te staan. Hierbij wordt gelinkt naar je bedrijfsprofiel op intonijmegen.com. Zorg ervoor dat alle informatie binnen je profiel up-to-date is!

Vervolgens worden de volgende stappen doorlopen:

Je ontvangt vanuit weMaron een mailtje met daarin de inlog voor het systeem waarmee je de bon kunt declareren.
Let op: Deze lokale bon werkt, anders dan de eerdere lunch- en koffiebon, met een barcode en is dus nog makkelijker te declareren.

Bon claimen

Wil je de ingeleverde bonnen claimen voor uitbetaling? Ga naar ondernemers.lokalebon.nl/login of gebruik de app op je telefoon. Hier kan je de bonnen die je inneemt bij ons claimen.

Wij betalen één keer in de maand uit op het bankrekeningnummer dat je bij ons hebt opgegeven.

Bekijk de uitleg hoe je ingeleverde bonnen claimt:

De voorwaarden

Er zijn een paar voorwaarden verbonden aan de IntoNijmegen lokale bon:

  • Deze bon is niet inwisselbaar voor geld;
  • Deze bon moet in zijn geheel besteed worden;
  • De organisatie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal van de bon;
  • Elke verandering aan de kenmerken maakt deze bon ongeldig;
  • Deze bon is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingsbonnen of acties;
  • Deze bon is alleen fysiek in de deelnemende locaties in te leveren;
  • Deze bon is beperkt geldig tot twee jaar na datum van uitgifte;
  • De geaccepteerde bon komt in aanmerking voor een vergoeding wanneer deze online geclaimd wordt;
  • Alleen geldige, geactiveerde bonnen kunnen geclaimd worden;
  • Na het online claimen van een bon dient deze door de acceptant ongeldig gemaakt te worden voor verder gebruik middels doorhaling van bonnummer en barcode en een inscheuring van de bon;
  • Geclaimde bonnen worden eenmaal per maand vergoed op het bij ons bekende bankrekeningnummer.

Contact

Heb je vragen? Mail dan naar Linda o.v.v. Lokale bon Huis voor de Binnenstad via secretariaat@huisvoordebinnenstad.nl. We denken graag met je mee!

Lokale bon als relatiegeschenk

Heb jij zelf interesse om deze cadeaubonnen in te kopen als relatiegeschenk voor je klanten of personeel? Vul het aanvraagformulier in:

Overige bonnen

Naast de lokale bon zijn ook de lunchbon en een koffiebon in omloop. Benieuwd? Bekijk het overzicht: