Citymarketingcampagne Old City, Young Vibe

De oudste stad van Nederland bruist van de energie! Oftewel: Old City, Young Vibe. Met deze slogan wil Nijmegen zich als stad profileren.

De binnenstad is een paradijs voor winkelliefhebbers. Een dagje winkelen in Nijmegen voelt als een dagje uit! Om een bijdrage te leveren aan de uitstraling van de binnenstad heeft ACBN Evenementenbureau in opdracht van Gemeente Nijmegen linnen tasjes laten drukken via Groene Was. Een mooi, duurzaam gebruiksvoorwerp voorzien van inkt op waterbasis.

Elke winkelier kan een aantal klanten een gratis totebag (tasje) meegeven. Bijvoorbeeld iedere 50ste klant, iedere klant die een aankoop doet boven een bepaald bedrag of een klant die een volle klantenkaart heeft gespaard. Blije gezichten verzekerd en samen zorgen we voor een goed zichtbare en duurzame Nijmegen promotie!

Deze verspreidingscampagne vindt op 3 momenten plaats: de eerste start begin juli, de tweede tijdens de introductie van HAN/RU/ROC in augustus en de laatste in september.

Voor het bijbestellen van extra totebags stuur je een mail aan secretariaat@huisvoordebinnenstad.nl of bel 024-32333163.