Ken jij het UWV WerkgeversServicepunt al? Jouw partner in horeca en detailhandel

Als werkgever in de horeca of detailhandel weet je hoe uitdagend het kan zijn om door de wirwar van wet- en regelgeving te navigeren. Hoe zit het precies met arbeidsovereenkomsten, vakantiegeld of regels voor werktijden of verlof? Wat moet je regelen bij betaald ouderschapsverlof of een contractverlening van een zieke medewerker? Of je nu te maken hebt met een reorganisatie, arbeidsconflict of specifieke personeelsvragen. Het UWV WerkgeversServicepunt biedt kosteloos advies dat werkt.

Anne Pet en Nienke Helmond, beiden adviseurs werkgeversdiensten bij het UWV WerkgeversServicepunt, helpen je graag verder. Rob Adriaanse van restaurant Humphrey’s geeft aan: “Anne helpt ons door het woud van regels heen, waardoor we sneller de juiste keuzes kunnen maken. Dit bespaart ons niet alleen tijd, maar voorkomt ook problemen.”

Nienke Helmond vertelt: “Werkgevers in de horeca en detailhandel krijgen regelmatig te maken met complexe vragen rondom wet- en regelgeving voor hun personeel. Frank Toering van Stroom Lent is één van die werkgevers die met regelmaat bij mij aanklopt voor advies. Zo vroeg hij recent om hulp bij het aanvragen van betaald ouderschapsverlof voor één van zijn medewerkers.”

Meer informatie en contactgegevens

Ontdek de praktische en betrouwbare ondersteuning van UWV WerkgeversServicepunt op wspnijmegen.nl/horeca-detailhandel of neem direct contact op met een van de adviseurs:


Nienke Helmond
nienke.helmond@uwv.nl
06 11 249 518
Anne Pet
06 11 315 273